Administratie • Verzekeringsbeheer • Backoffice
Spring naar inhoud

Referenties

Referentie plaatsen

Sinds 1 juni 2012 verzorgt de AVBgroep mijn BackOffice, hierdoor kan ik mij volledig toeleggen op de front-Office werkzaamheden. Ik zit bij de klant terwijl de lopende schades accuraat en juist worden afgehandeld of ik maak een financieel verslag terwijl de post wordt weggewerkt en de polisadministratie wordt verzorgd. Hierdoor heeft onze klant 24/7 inzicht in zijn assurantie portefeuille en zijn financiële gegevens via desktop of laptop, daarnaast hebben we een applicatie die gedownload kan worden op smart Phone of tablet. Op deze manier kan ik veel meer commerciële activiteiten ontplooien en een grotere portefeuille opbouwen, daarnaast kan ik de klant de juiste aandacht geven die hij verdiend. We hebben onderling korte lijnen en lage drempels en door hun jarenlange ervaring in de binnendienst in combinatie met mijn ervaringen in de buitendienst is gebleken dat dit een succes volle formule is.

Jan Evert Bruinsma

——————————————————————————————————————————————

Als adviseur wil je graag de klant optimaal bedienen. De administratieve processen is een tijdrovende zaak en hierdoor krijgt de klant vaak niet de aandacht die hij verdiend. Sinds 2012 ben ik de samenwerking met AVB groep aangegaan. Daarvoor geprobeerd met part-time administratieve ondersteuning op kantoor, maar dat was geen succes. Veelal bleef het werk toch liggen of werd het dossier niet vakkundig genoeg behandeld. Sinds mijn samenwerking met AVB groep lopen de dossiers soepel. Zowel de lopende dossiers bij mij, maar zeker ook de bestaande klanten met de prolongaties en de schadebehandeling. Het “uit handen geven” van de administratie was bij mij wel even een drempel, maar dat was een ongegronde angst. Bij AVB groep heb ik 5 dagen per week full time ondersteuning en zij zijn in staat om kritisch mee te denken in de processen. Ik kan mij weer volledig focussen op de klant en dat is uiteindelijk wat ik het leukste vind aan mijn werk.

Leo Koops

—————————————————————————————————————————————–

Samenwerken met de AVB Groep wordt door mij als prettig ervaren. Het zijn ervaren mannen die prima de Back Office activiteiten kunnen uitvoeren. Het geeft mij de tijd om meer bij de klanten te zijn. Daarnaast is de AVB groep voortdurend bezig om de geautomatiseerde systemen te verbeteren. Ook de schade afdeling pakken ze zeer accuraat op.

Fred Hulzebos

—————————————————————————————————————————————-

Ik ben klant van AVBGROEP sinds het eerste uur. Al een aantal jaar nemen Jaap en Sander een groot deel van mijn administratie uit handen. Beide zijn volledig vakbekwaam en weten met hun uitgebreide systemen voor bijna alle situaties een prima oplossing te bedenken. 100% aanbevolen.

Ger Teppema
—————————————————————————————————————————————-

Mijn motto was , ik regel alles….
Tot dat je ziek wordt en letterlijk alles los moest laten en via VKG kwam in contact kwam met De AVB Groep.

We zijn nu mei 2014, 1 jaar en 3 maand verder, ik kan nu met recht zeggen laat maar los bel de AVBGROEP (Sander en Jaap) en bemoei je er niet meer mee. Je gaat alleen nog adviseren daar waar je mee bent begonnen en je gaat weer leven! Schade?, AVBGROEP regelen het. nieuwe aanvraag? mailen naar naar AVBGROEP en het wordt geregeld.. en nog veel sneller dan dat ik het deed. Mijn relaties zeggen: Merk wel dat je nu goed personeel hebt. Laat je oude denken los. Als je denkt over te stappen en de AVBGROEP gaat bellen moet je voordat je ze belt eerst mijn bellen, ik leg je uit wat je oude denken is!!! dan pas naar de AVBGROEP. Had ik deze jongens 10 jaar eerder ontmoet, dan hoefde ik nu niet meer te werken.. dus als de zodemieter bellen met de AVBGROEP.

Henk Zuidema
—————————————————————————————————————————————-
Sinds december 2013 heb ik de administratie uitbesteed aan de AVB Groep. De eerste 2 maanden wist ik eigenlijk niet zo goed wat ik met mijn overschot aan tijd moest doen, op zich ook niet zo gek als je vanaf de oprichting van het bedrijf ook met de administratie heb bezig gehouden, iets wat eigenlijk niet mijn ding is. Inmiddels heb ik mijn plek weer gevonden en ben ik hoofdzakelijk weer commercieel bezig. Ik ben dan ook zeer blij met “de jongens uit Wijnjewoude” en kan het ieder intermediair aanbevelen. Geen studieverplichting van werknemers ( die ik in het verleden ook had) , perfecte schadebehandeling, uitstekende administratievoering , goed bereikbaar en zo kan ik nog wel even doorgaan. Twijfel je nog? IK ZEG DOEN!

Peter van ’t Klooster
—————————————————————————————————————————————-

Uw polissen inkijken...

Klik hier