Administratie • Verzekeringsbeheer • Backoffice
Spring naar inhoud

Pakketten

Pakket Administratie Service:

• Beschikking over assurantiepakket;
• Nieuwe klanten worden ingevoerd (gegevens digitaal of per post);
• Polissen digitaal (indien aangeleverd);
• Poliskluis voor uw cliënten via uw website of APP;
• Inzicht cliëntgegevens via webmodule;
• Mogelijkheid notitie te maken onder cliëntgegevens;
• Mutaties en agendapunten online doorgeven aan BackOffice;
• Polisontvangst maatschappijen en verzending naar cliënten via ons kantoor;
• Prolongatie per maand op basis ADN (ADN postbusnummer via de AVBGROEP);
• Telefonische back-up bij ziekte/vakantie ( maximaal 20 dagen per jaar);
• Volledige postverwerking van één buitendienstmedewerker;
• Volledige behandeling van alle voorkomende schadedossiers;
• Beschikking over eigen APP.

Pakket Schade Service:

• Button digitaal schademelden via uw eigen website;
• Volledige behandeling van alle voorkomende schade dossiers;
• Inzage in schadedossier via webmodule;
• Cliënten volgen schadedossier via eigen poliskluis of APP.

Pakket Telefoon Service:

• Wij nemen de telefoon aan met uw bedrijfsnaam;
• Wij noteren uw afspraken of verbinden aan u door.
* Alleen in combinatie met administratie of schadeservice.

Éénmalige kosten:

• Invoeren van cliëntgegevens en polissen door AVBGROEP in overleg met intermediair;

• Op basis van conversiekosten (d.m.v. offerte) indien intermediair over eigen assurantiepakket beschikt.

Mocht u als intermediair maatwerk willen, dan is dit uiteraard ook mogelijk.

Tevens maatwerk mogelijk...

vraag een offerte aan