Administratie • Verzekeringsbeheer • Backoffice
Spring naar inhoud

Clienten intermediair

AVBGROEP is een  professionele onderneming met een frisse kijk op BackOffice voor het assurantie-intermediair. Wij onderscheiden ons van andere BackOffice aanbieders door ons volledig toe te leggen op een zeer efficiënte verwerking van assurantieadministratie.

Uw assurantie-intermediair heeft  de keuze gemaakt zijn BackOffice  uit te besteden aan de AVBGROEP.

Wij als AVBGROEP willen samen met uw assurantie-intermediair het assurantievak naar een hoger kwaliteitsniveau brengen. Ook willen wij voor het intermediair meer zijn dan alleen een administratiekantoor. Wij willen een verlengstuk zijn voor u als cliënt.

De AVBGROEP beschikt over een assurantiepakket waarin wij al uw lopende verzekeringen, hypotheek en schades die u via uw assurantie-intermediair heeft ondergebracht digitaal vastleggen.

Wat betekent dit voor u als cliënt!

  • Beschikking over eigen poliskluis;
  • Raadplegen lopende dossiers;
  • Online schades melden;
  • Online wijzigingen doorgeven;
  • 24/7 inzicht in uw cliëntgegevens via webmodule.

Online uw wijziging doorgeven...

Klik hier